مجله نجوم فردا منتشر خواهد شد. “این شماره را از دست ندهید”

#معرفی_کتاب ( مجله‌ نجوم )

مجله نجوم فردا منتشر خواهد شد. “این شماره را از دست ندهید”

شماره جدید مجله نجوم فردا منتشر خواهد شد.به شدت پیشنهاد می کنم دوستان ان را تهیه و مطالعه کنند. پرونده جلد این شماره برای اولین بار به بخش هایی از تاریخ علم با نگاهی کاملا متفاوت از تصویر فعلی پرداخته است.

این شماره کاملا نگاه تاریخ علم به دوره هایی از تاریخ نجوم را به چالش کشیده و تصویری متفاوت با آنچه تاکنون ارائه شده، بدست می دهد.

مطالب دیگری که در این شماره از نجوم خواهیم دید برای علاقه مندان به نجوم ، تاریخ علم ،تاریخ علم در ایران و بویژه تاریخ علم نجوم بسیار جالب توجه خواهد بود.البته این مطالب صرفاً چند اظهار نظر شخصی نیست . تحقیقات و مطالعات گسترده ای که منتهی به چنین نتایجی شده است نیز بسیار حائز اهمیت بوده و به ارزش آن افزوده است.

دیگر مطالب این شماره نیز برای علاقه مندان به نجوم و منجمان آماتور جای توضیح نداشته و حتما مطالعه آن نه تنها این شماره بلکه تمام شماره های این مجله مفید خواهد بود.

طرح ها و نقاشی های این شماره از آرین رسولی (خودم) است. و از دوستانی که همیشه به مطالب و طرح های بنده شدیدا لطف دارند تشکر می کنم.امیدوارم این شماره را هم به دوستان علاقه مند خود به نجوم یا علم و تاریخ علم معرفی کنند.
( واقعا گاهی با اشتراک گذاری مطالب سایت ،کانال و… بدون اطلاع خودم و فقط از سر مهر و محبت شرمنده می کنید و دورادور باعث تحسین و انگیزه و امید ما شده اید)

این تعریف و تمجید از این شماره مجله نجوم فقط و فقط بعلت ترویج محتوای مفید علمی در داخل است.اینکه اگر از هر شماره از مجله ای که محتوا و پژوهش های بسیار ارزشمندی منتشر می کند استقبال شود، موجب انگیزه و استمرار چنین محتوایی خواهیم شد.در شرایطی که رسانه های انگشت شمار و مثلا علمی ما کاری جز ترجمه مطالب همراه با عدم شناخت تخصصی در گزینش آنها نمیکنند، استقبال از این مجله که استثناعا مفید است، موجب رشد فعالیت های علمی داخلی،در حوزه های فوق خواهیم شد.

این مطلب صرفا بعلت دغدغه و علاقه شخصی به رشد علم است و همانطور که مطلع هستید هیچگاه جز این هدفی نداشته و نخواهیم داشت و بر خلاف سایر صفحات مشابه (که البته همگی معمولا توسط غیر متخصصان اداره می شوند) هیچ چشمداشت یا منافعی مد نظر نداشته و نخواهیم داشت و این بهتر کمک می کند که اگر کتاب یا مجله ای را پیشنهاد کردیم، مخاطب بداند که صرفا از نظر ما محتوای آن برای علاقه مندان مفید است و نه هیچ منفعت دیگر.

#arian_x

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.