آیا هشت پا از فضا آمده است؟

آیا هشت پا از فضا آمده است؟

چه رابطه ای بین هشت پا و فضا وجود دارد که آنها را به بیگانه های فرازمینی نسبت می دهند؟در روز های اخیر کلیپ هایی در یوتوب مشاهده شد که اشخاص مختلف ایده های عجب و غریب و غیر قابل باور در مورد وجود بیگانه های فرازمینی در جهان صحبت کردند.صرفنظر از این ادعاهای بی اساس محققان نیز اخیرا ایده ی جالب و چالش برانگیزی ارائه داده اند که طبق آن بیگانه های فضایی در کنار ما و جلوی چشم های ما مشغول زندگی هستند!این بیگانه های فضایی چیزی جز هشت پا ها و ماهی های مرکب نیستند.

در این مطالعه که بعنوان “پیشرفتی در بیوفیزیک و زیست شناسی مولکولی ” منتشر شد محققان تلاش کرده اند به چگونگی پیدایش حیات و بویژه حیات انسان در زمین بپردازند. در این میان آنها مدعی شدند هشت پا ها و ماهی های مرکب در جایی به جز زمین بوجود آمده اند.طبق ادعای آنها شواهدی در دی ان ای هشت پا وجود دارد که نشان دهنده نقش عوامل فرازمینی است.ژنوم این هشت پا ها بسیار پیچیده است و تقریبا ۳۳هزار پروتئین در آن وجود دارد که خیلی پیچیده تر از ما
آدم هاست.

آنها معتقدند اجداد ماهی های مرکب و هشت پا ها بیگانگان هستند و میلیون ها سال پیش این بیگانگان توسط شهاب سنگ هایی
( به شکل فریز و یخ زده) به زمین منتقل شده و در طول زمان به شکل امروزی فرگشت یافته اند.
مغز بزرگ و سیستم عصبی پیچیده ،چشم ها و قابلیت های فوق العاده دیگر از جمله استتار در این موجودات از اجداد بیگانه آنها به ارث رسیده است.

تاکنون به شکل های مختلفی فرضیه هایی در مورد انتقال حیات از دیگر سیارات ارائه شده بود، اما این ایده اخیر (البته در مورد هشت پا ها نیز دفرض های مشابه اما غیر منسجمی ارائه شده بود) نیز به نحوی تایید و تکمیل فرض های قبلی است.البته تایید معتبر و محکم این ایده بسیار دشوار خواهد بود–اگرنگوییم غیر ممکن.
در نتیجه این فرضیه جالب همچنان در ابهام قرار خواهد داشت.

#arian_x

منابع:
http://bgr.com/2018/05/17/octopus-aliens-cephalopods-research-study/?utm_source=twitter.com&utm_medium=social&utm_campaign=socialflowhttps://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0079610718300798?via%3Dihub

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.