آتا یک موجود فضایی نیست

آتا یک موجود فضایی نیست

 

انسانها برای سال هاست که منتظر یافتن نشانه هایی از حیات موجودات فضایی هستند، ولی هنوز موفق به کسب شواهد موثقی در این باره نشده اند. از سوی دیگر هر چند وقت یکبار شایعاتی درباره برداشت عکس از موجودات فضایی، بشقاب پرنده ها و حتی یافتن نشانه های فضایی ها روی زمین کشف میشود که البته می توان گفت که تمام آنها یا جعلی بوده یا اشتباه در تعبیر و توهم بصری بوده اند. با این وجود در سال ۲۰۰۳ در یک دهکده در کویری به نام «آتاکاما» واقع در کشور شیلی، یک کیسه چرمی پیدا شد که داخل آن استخوان بندی یک موجود بسیار عجیب وجود داشت. این موجود که بسیار کوچک بود و تنها ۱۵ سانتی متر طول داشت، شباهت زیادی به موجودات فضایی حاضر در فیلمهای سینمایی داشت. این موجود باعث شد تا موجی جدید از شایعات به راه بیفتد و توجه رسانه ای بسیار زیادی به آن جلب شد که به صورت بدیهی در گام بعد، پای دانشمندان را نیز به میان کشید.

این امر موجب شد که دانشمندان برای بررسی این موجود به سراغ آن بروند، ولی خروجی آزمایش های این دانشمندان در ابتدای کار موجب شد تا آنها به شدت متعجب شوند؛ زیرا نتایج تحقیقات اولیه نشان داده بود که این اسکلت، جعلی نیست و متعلق به یک موجود زنده واقعی است. این موضوع موجب شد تا گروهی بزرگ از دانشمندان به سراغ این ماجرا بروند و سرانجام تحقیقات روی این اسکلت مرموز آغاز شد.

دانشمندان از نحوه شکل گیری استخوان ها و پیشرفته بودن آن به نسبت ابعاد بدن این موجود شگفت زده شده بودند، ولی در نهایت نتایج به دست آمده نشان داد که ماجرا آن قدرها هم پیچیده نیست

. در این تحقیقات نمونه دی ان ای این اسکلت برداشت شده و با موجودات مختلف مقایسه شد .نتیجه بدست آمده از این موجود که بر اساس محل یافت آن ،آتا نام گذاری شده است، نشان از آن داشت که این اسکلت در حقیقت متعلق به انسان است.به طور دقیق تر باید گفت این استخوان متعلق به جنین یک انسان است.این جنین دارای چند جهش ژنتیکی شده که موجب تغییر فرم استخوان بندی آن بخصوص در بخش جمجمه شده است.آتا در حقیقت یک انسان دارای عقب افتادگی ژنتیکی بوده است که پیش از تولد سالم،سقط شده است.به این ترتیب یکی دیگر از شایعات مرموز در مورد یافتن موجودات فضایی با بن بست روبرو شد.

 

📽📰منابع

تماشای ویدئو

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2313828/Is-really-human-DNA-tests-inch-skeleton-alien-looking-creature-sized-head-prove-actually-human-claim-scientists-new-documentary.htm

2 دیدگاه برای «آتا یک موجود فضایی نیست»

  • نوامبر 5, 2019 در t 2:33 ق.ظ
    Permalink

    ببینم، شما نفع خاصی می برید از تکذیب و رد شواهدی که دال بر وجود بیگانگان فضایی است که اینطور با اطمینان از جعلی بودن همهء آنها حرف میزنید؟ بعیده که داستان “رازول” رو نخونده باشید.

    پاسخ دادن
    • فوریه 4, 2020 در t 5:15 ب.ظ
      Permalink

      شما با پیش فرض قطعی مبنی بر وجود بیگانگان فضایی شروع عملیات کردید!!!
      لطفا اول اثبات فرمایید و سپس سوالتان را با “ببینم” شروع کنید.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *