هتل فضایی راه اندازی میشود

🏨رزرو هتل در ایستگاه فضایی اوریون

🛰شرکت اوریون اسپن می گوید قصد دارد یک هتل فضایی بسازد که اواخر سال ۲۰۲۱ به فضا فرستاده می شود.این هتل در سال ۲۰۲۲ پذیرای میهمان خواهد بود. دوازده روز اقامت در ایستگاه فضایی اوریون حداقل ۹ میلیون و ۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

🚀این هتل فضایی به اندازه یک جت خصوصی است و در مدار ۳۲۲ کیلومتری زمین قرار خواهد گرفت. این هتل می تواند ۴ میهمان و دو خدمه را در خود جای دهد.

🌎این هتل هر ۹۰ دقیقه به دور زمین می‌چرخد و منظره ۱۶ طلوع و غروب خورشید را در طول ۲۴ ساعت یا یک روز، در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
البته، رزرو برای تجربه‌ای که یک بار آن برای یک عمر کافی خواهد بود، ارزان نخواهد بود.

💸رزرو در هتل آرورا، از ۹٫۵ میلیون دلار (۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان) به ازای هر نفر آغاز می‌شود و هم‌اکنون کمپانی، بیعانه قابل برگشت ۸۰ هزار دلاری (۴۰۰ میلیون تومان) را برای قرار گرفتن در لیست انتظار از مهمانان، دریافت می‌کند.
در زمان نزدیک به افتتاح ایستگاه، کمپانی با مهمانان در لیست انتظار، تماس خواهد گرفت تا برای تاریخ‌های بالقوه، صحبت کند. طبق برنامه‌ریزی، ایستگاه فضایی آرورا در اواخر سال ۲۰۲۱ افتتاح خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۲۲ میزبان اولین مهمانان خود خواهد بود.

💭فرانک بانگر، مدیر اجرایی و موسس اوریون اسپن، در یک بیانیه، گفت:
این قیمت از هزینه‌هایی که دیگر افراد برای رفتن به فضا پرداخت کرده‌اند، کمتر است.
ما ایستگاه آرورا را توسعه داده‌ایم تا مقصدی کلیدی در فضا را برای گردشگران، فراهم کند. هدف ما، بردن مسافران به فضا سریع‌تر و ارزان‌تر از هر سفر فضایی که تاکنون دیده شده و همچنین فراهم کردن تجربه‌ای فراموش نشدنی، است.این کمپانی، ظاهرا فرآیند آماده سازی مهمانان برای سفر فضایی را ساده کرده است. برای گرفتن مدرک فضانوردی اوریون اسپن (OSAC)، به جای پروسه معمول یک ساله، تنها سه ماه زمان نیاز است. اولین فاز برنامه گرفتن مدرک، آنلاین خواهد بود و دومین فاز، در مرکز آموزشی در هاستون، تگزاس، به صورت حضوری برگزار می‌شود. مرحله نهایی آموزش در حین اقامت مسافر در ایستگاه فضایی آرورا، تکمیل خواهد شد.

این ایستگاه، به غیر از کاربری هتل، مکانی برای تحقیق، پژوهش و نقشه‌های مرتبط به آینده خواهد بود.

ما به آژانس‌های فضایی، که به دنبال پرواز فضایی در مدار زمین با کسری از هزینه هستند و می‌خواهند تنها برای چیزی که استفاده می‌کنند، هزینه پرداخت کنند، گزینه چارتر کامل را پیشنهاد خواهیم داد. ما از پژوهش‌های در جاذبه صفر و همچنین تولیدات فضایی، حمایت خواهیم کرد.

🛰ما بعدها، ماژول‌های اختصاصی را به عنوان اولین آپارتمان‌های فضایی خواهیم فروخت. صاحبان آینده آرورا، می‌توانند در آنجا زندگی کنند، از ایستگاه بازدید کنند و یا آپارتمان فضایی خود را اجاره دهند. این موضوع، مرز شگفتی‌های آینده است و اوریون اسپن، مفتخر است که این راه را برای آیندگان، هموار کند.

🖥منابع:
http://www.travelandleisure.com/travel-news/first-luxury-space-hotel-taking-reservations

https://www.prnewswire.com/news-releases/first-ever-luxury-space-hotel-aurora-station-to-offer-authentic-astronaut-experiences-300624692.html

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-04-06/this-luxury-hotel-will-be-200-miles-up-and-792-000-a-night

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *